Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

Šesnaesta godišnjica zločina u Srebrenici

Komentari (27) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 ponedeljak, 11 jul 2011 10:10
Danilo
Da,sedamnaesta godisnjica od zlocina nad srpskim narodom u Srebrenici i selima oko nje pod komandom Nasera Orica i ostalih mudzahedina.
Za te zlocine niko nije osudjen ni u Sarajevu,niti u Hagu.

Boris Tadic nije,niti ce ikada prisustvovati komemoraciji srpskih zrtava.

Skupstina Srbije nikada nije usvojila Deklaraciju o osudi zlocina nad Srbima u Srebrenici i oko nje,niti je ikada upuceno saucesce porodicama zrtava.
Preporuke:
59
5
2 ponedeljak, 11 jul 2011 11:03
...
Srecan dan oslobodjenja srpske Srebrenice !

Ziveo Srspki junak general Ratko Mladic !
Preporuke:
55
9
3 ponedeljak, 11 jul 2011 11:21
@@
Ovakvo maloumlje sa "medijskog javnog servisa", verujem da je malo ko očekivao 5.oktobra, servis jesu ali čiji ?Sram vas bilo.
Preporuke:
43
2
4 ponedeljak, 11 jul 2011 11:25
b.s.
Sedamdeseta godišnjica početka jasenovačkog genocida nad Srbima.
Preporuke:
48
4
5 ponedeljak, 11 jul 2011 12:47
8372
Da, danas je 16-a godišnjica od kako su srpske snage počinile GENOCID u Bosni!
Zbog loše pripreme i nedostatka sredstava u finansiranju pravnog tima u Hagu, presuda za genocid je lokalizirana na područje Srebrenice iako se genocid desio na prostoru više od polovine područja BiH!
Evo i nakon 16 godina od genocida nad Bošnjacima, svjedočimo da Srbija i određeni intelektualni krugovi iz Srbije i manjeg bh entiteta sprovode i zadnju fazu politike genocida a to je negiranje genocida.
Preporuke:
6
53
6 ponedeljak, 11 jul 2011 12:50
Zoran Đorđević
Ponavljam ono o čemu sam već pisao.
Priča o Srebrenici je, zapravo, „carevo novo odelo“. Svi znaju da je to medijska podvala prve vrste, ali niko neće to da kaže. Majke Srebrenice neće, jer im ovako odgovara. Održavaju mit na sve moguće načine. Obeležavaju godišnjice, organizuju marševe, idu u Hag... Nataša Kandić i njene alapače uporno teraju priču o 8000 žrtava zato što su plaćene za to. Boris Tadić ne sme ni da pisne, čak ne sme javno da postavi pitanje da li je to bilo baš tako, da li onaj Karganović priča bez osnova, ili je njegova osnova malo tvrđa od Erdemovićeve.
Ne znam ko će da brani generala Mladića, ali će to suđenje, ako ga dočeka živ, biti prilika da se stereotip o Srebrenici konačno rasturi. Mnogi će posle toga da pocrvene, neki od jeda, a neki od sramote.
Preporuke:
47
6
7 ponedeljak, 11 jul 2011 13:04
El Pibe
Mladića u Hagu brani profesor medjunarodnog prava sa moskovskog univerziteta Aleksandar Mezjejev. Samo neka Mladić ostane živ pa će da leti perje okolo posebno oko Srebrenice koju profesor Mezjejev u tom obliku negira od prvog dana smatrajući da je optužnica protiv Mladića napisana kao bajka za malu decu.
Preporuke:
40
4
8 ponedeljak, 11 jul 2011 13:19
Deda Mrazov liferant
Hoćemo li saznati koliko rođaka muslimanskih žrtava se sahranjuje u Potočarima i otkuda su nahvatali toliko sanduka s telima ako ih nije poginulo ukupno više od 1900?
Preporuke:
36
4
9 ponedeljak, 11 jul 2011 13:34
Averoes
Samo vi nastavite sa negiranjem i daleko cete dogurati. Vec se prica u svijetu o vasoj hrabrosti. Mogu ja da vas razumijem, sramno je imati vojsku koja ubija civile, a morate ih slaviti kao heroje. Cijelo tadasnje rukovodstvo i vojno i politicko su danas u Hagu. Medjutim, Balkan je uvijek podrucje na kojem ce biti ratova. Znajte da za Srebrenicu ce morati da se plati. Nismo i necemo nikad zaboravit!
Preporuke:
4
47
10 ponedeljak, 11 jul 2011 13:35
Cvetko Ristić (Kušići, Skelane)
E pa, srećan vam "zgenocid" nad sirotim, malim, nevinim, jadnim, golorukim Orićevim gazijama, mudžahedinima, zlatnim ljiljanima, borcima za Alijinu "multietniĆku", multi-talibansku bih.
Preporuke:
34
4
11 ponedeljak, 11 jul 2011 13:38
porotnik
@8372
Kako da shvatimo Vaš komentar o nedostatku sredstava za finansiranje pravnog tima u Hagu? Da li to znači da ste imali sredstava da "kupite" presudu za Srebrenicu (donesenu mimo svih definicija o genocidu, jer se jedan narod ne uništava ako mu se svjesno spašavaju žene i djeca, a stradaju samo vojno sposobni muškarci), ali niste dovoljno da kupite presudu za genocid u čitavoj BiH? Da li to znači da znate da je i Sud u Hagu potkupljiv kao i domaći sudovi?
Preporuke:
33
3
12 ponedeljak, 11 jul 2011 14:08
reći ću dok se još sme
Dok još sme da se kaže (pre nego to zabrane nekim zakonom, kako su najavili) reći ću i ponavljaću dok go se može: nije bilo nikakvog genocida. Najviše o čemu uopšte možemo da govorimo jeste ratni zločin streljanja zarobljenika, a i to u broju barem deset puta manjem od medijske okrugle cifre. Ljudi koji su sahranjeni u memorijalnom centru su: 1) poginuli tokom rata, 2) poginuli tokom operacija zauzimanja, 3) poginuli tokom izvlačenja jedinica ka Tuzli, 4) streljani zarobljenici kao odmazda za zločine nad Srbima, 5) pobijeni od strane mreže 'Pauk' (francuski legionari). Svi ovi zajedno čine brojku od jedne i po do dve hiade. Sve preko tog broja su poginuli koji su nakon rata prebačeni u Srebrenicu (i koji se i dan danas prenose) kako bi se namirila izmišljena brojka i sve okvalifikovalo kao 'genocid'. I odgovarajuće kaznilo. Svi oni koji sa naše strane potpomažu održavanju ove izmeišenje i isfabrikovane slike, direktno ruše same temelje obe srpkse države.
Preporuke:
40
4
13 ponedeljak, 11 jul 2011 14:17
to je izdani grad!
pogledajte najbolji film o srebrenici koji su uradili norvezani --- > http://vimeo.com/25623292
... javite shta mislite o dokumentarcu
Preporuke:
17
1
14 ponedeljak, 11 jul 2011 14:18
@Averoes
Da se služim vašom logikom ('nismo zaboravili da bismo naplatili'), mogao bih reći: 'eto, nismo vam zaboravili muslimanski genocid nad Srbima u Istočnoj Bosni 1941-5, pa smo vam naplatili 1995'. To bih mogao reći, ali neću reći, jer je to VAŠA logika, a ne moja. Mojom logikom, ja vam kažem: i mi Srbi smo vama Muslimanima oprostili vaše zločine (prethodno ničim izazvane), pa smo mogli i posle toga da živimo sa vama i pored vas. Ipak, nismo bili toliko ludi da nam se to ponovo dogodi, pa smo se vojno organizovali i sprečili novi planirani genocid nad Srbima 1992. godine. Zar Oluja nije genocid? Ko dogovara za nju? Odbranili smo se, naprosto, i vi nam to ne možete oprostiti. E, jako nam je žao... ps. Niste na duhovnom nivou čovek čiji ste pseudonim uzeli, mada očito verujete da jeste.
Preporuke:
31
4
15 ponedeljak, 11 jul 2011 14:24
Rade Prizrenac
Navodno rodbina stradalih Bošnjaka traži da se utvrdi istina, ali ja to nešto ne vidim. Ja vidim da oni samo traže pare, one zlatne kašike koje im je obećao Alija, oni ne traže da se prvo utvrdi istina, da se pronađu oni koji su pucali. Kada se pronađu oni koji su pucali, onda se lako dozna i ko je naređivao. Ali ne, Bošnjacima to nije bitno, oni eto znaju da je sve Ratko naredio, da je Srbija planirala, zapravo jedini cilj im je ratna odšteta. Po tome se vidi da do stradalih im nije nešto preterano stalo. Uostalom trebalo bi malo više da se priča o sarajevskim roditeljima koji su ugrožavali živote svoje dece namerno, izlažući ih opasnostima rata, iako je postojala mogućnost da napuste Sarajevo ili makar decu odvedu na sigurno. Ljudi kojima nije stalo do rođene dece, sigurno se ne bi lepo ophodili prema tuđoj deci. Treba misliti o tome...
Preporuke:
26
2
16 ponedeljak, 11 jul 2011 14:32
Vojvoda Vojislav
@8372

U Srebrenici su, u Drugom svetskom ratu, Muslimani ubili 6.469 Srba i za te zločine niko nije odgovarao.


@Averoes

Samo vi nastavite sa negiranjem i daleko cete dogurati.-

Vi negirate da je u selima oko Srebrenice ubijeno 3.287 Srba,tvrdeći da su nastradali samo vojnici,a da Naser Orić i Alija nisu odgovorni za te zločine.

Mogu ja da vas razumijem, sramno je imati vojsku koja ubija civile, a morate ih slaviti kao heroje.

Možete da nas razumete zato što ne negirate šta je radila ArBiH tokom rata ili zato što vi slavite svoje heroje?

Znajte da za Srebrenicu ce morati da se plati. Nismo i necemo nikad zaboravit!

Moraće da se plati novčano ili u ljudskim životima ili biste želeli i jedno i drugo?

Neću ni ja zaboraviti Sve srpske žrtve bez obzira kada su stradale,jer mnoge od njih nisu ni pronađene jer su završile u moru,rekama,pećima,jamama.
Preporuke:
28
2
17 ponedeljak, 11 jul 2011 15:12
Svetlana
Ono što se desilo u Srebrenici jula '95 je zasigurno jedna od najvećih sramota srpskog naroda!
Kažu da je zadnja faza genocida negirati genocid.
Istog sam mišljenja te smatram da država Srbija treba da se pridruži ostatku civilizovanog sveta te da na odgovarajući način obeležava dan sećanja na srebrenički masakr i da zakonski sankicioniše one koji to negiraju ili omalovažavaju žrtvu!
Preporuke:
3
28
18 ponedeljak, 11 jul 2011 15:23
Peter RV
Ma te zelene mrtvacke sanduke gledamo vec vise od deset godina, a da ne znamo dali je unutar njima jedan jedini les. Posaljite ovu sliku Borisu Tadicu koji je spreman da vjeruje i u 80,000 strijeljanih Muslimana (i djecaka), da bi nas bez-alternativno odveo u evropsku tamnicu.
O Srebrenici, prvo istina- pa onda pravda.
Preporuke:
21
2
19 ponedeljak, 11 jul 2011 16:27
Deda Mrazov liferant
Ono što se desilo u Srebrenici jula '95 je zasigurno jedna od najvećih sramota srpskog naroda!
Kažu da je zadnja faza genocida negirati genocid.
Istog sam mišljenja te smatram da država Srbija treba da se pridruži ostatku civilizovanog sveta te da na odgovarajući način obeležava dan sećanja na srebrenički masakr i da zakonski sankicioniše one koji to negiraju ili omalovažavaju žrtvu!

A kako bi bilo da se, pre iznošenja tako dalekosežnih političkih implikacija prvo dobro istraži šta se u Srebrenici zapravo dogodilo, pošto to još niko nije do kraja potvrdio, i da se u to istraživanje uključi i period 1992-95 zajedno sa implikacijama genocida iz drugog svetskog rata na tim prostorima, da lepo istražimo koliko su upletene strane službe pa onda da vičemo "sramota, sramota"? Promovisati jednostranu verziju rata i istorije- verziju jedne od strana u sukobu (u ovom slučaju NATO-vsku i muslimansku) je protivno želji za pomirenjem za koje se vi navodno borite.
Preporuke:
17
1
20 ponedeljak, 11 jul 2011 17:20
Averoes
Vojislav Vojvoda@
Kad su Bosnjaci negirali da je bilo srpskih zrtava? Zar Naser Oric nije za to odgovarao u Hagu? I covjek je sam otisao, nije se krio ko Mladic, Karadzic itd. I neka odgovara svaki Bosnjak koji je cinio zlocine nad civilima. Ali je cinjenica da su Srbi i Hrvati ti koji su vodili rat mimo svih ljudskih nacela. Njima se sudi za zlocine za koje se nije sudilo ni nacistima. Nas tamo ima najmanje i to valjda govori samo za sebe. Ovdje se velicaju ti zlocini i to je ono sto je porazavajuce i sto vrijedja sve sto je ljudsko.
Zrtvama ne treba novac, niti nam treba da vam to vratimo. Niti bilo ko poziva na to. Osveta je nesto sto je nisko i blisko je Mladicu koji se u Srebrenici svetio Turcima. Ali se nece zaboraviti i nece se dozvoliti da se vise to ponovi. A za Srebrenicu vec placate, tamo je ubijeno preko 8 hiljada ljudi, u Srbiji danas nestaje godisnje 33 hiljade. Opet kazem, necete daleko dogurati diceci se genocidom.
Preporuke:
2
21
21 ponedeljak, 11 jul 2011 17:24
Prokiso_Đuveč
Draga braćo po krvi, brujanje celog srbomrzačkog sveta, o navodnom genocidu nad vama, pokopao je ovaj iskren i pošten čovek Hakija Meholjić.
@izdani grad, bolje svedočenje , od nepristrasnih, nisam video, mada sam ih dosta pogledao.
Ovog trenutka ću na adresu Nj.V BT poslati link. Možda čovek nije pogledao ova svedočenja. Nadam se da će posle gledanja ovog filma povući izvinjenja, rezolucije.... i konačno ispraviti kičmu.
Nataši Kandić i ostalim Čedama, Borkama, Sonjama i Srbljanovićkama neću preporučivati film. Ubeđen sam da su ga pogledali.
Preporuke:
16
1
22 ponedeljak, 11 jul 2011 17:53
Deda Mrazov liferant
Kad su Bosnjaci negirali da je bilo srpskih zrtava? Zar Naser Oric nije za to odgovarao u Hagu? I covjek je sam otisao, nije se krio ko Mladic, Karadzic itd. I neka odgovara svaki Bosnjak koji je cinio zlocine nad civilima. Ali je cinjenica da su Srbi i Hrvati ti koji su vodili rat mimo svih ljudskih nacela. Njima se sudi za zlocine za koje se nije sudilo ni nacistima. Nas tamo ima najmanje i to valjda govori samo za sebe.

Da, Orić je mnogo odgovarao- haški "sud" mu je još i platio što je odležao više nego što treba. Orićeva presuda je smešna, to i nije presuda već nagrada!!Čovek koji se hvalio Filipu Morionu kako je ubijao srpske civile u napadima, i pokazivao mu snimke ubijanja-pušten! To samo govori o kakvom se političkom sudu radi. Jedino što broj muslimana u Hagu govori je da ste pronašli novog kadiju koji će hrišćane opet nabijati na kolac savremenijim metodama. Niko od nas ništa ne negira, vi ste ti koji najviše vređaju žrtve koristeći ih za politički cilj.
Preporuke:
11
0
23 ponedeljak, 11 jul 2011 18:20
Vojvoda Vojislav
@ Averoes

Naser Orić je osuđen na 2 godine zatvora zato što nije sprečio smrt 5 i maltretiranje 11 Srba u periodu od 1992 do 1993.Šta ćemo sa ostalim žrtvama i godinama?
Taj "čovjek" se zarekao da će se boriti do poslednjeg za odbranu Srebrenice, pa je pobegao helikopterom sa 12 komandanata pre srpske ofanzive,toliko o hrabrosti,a Alija je izbegao suđenje smrću.

A za Srebrenicu vec placate, tamo je ubijeno preko 8 hiljada ljudi, u Srbiji danas nestaje godisnje 33 hiljade.

To što nas nestaje bi trebala da bude Božija kazna, jel,ne nemaština i sebičluk u Srba?
Vaše učešće u Otomanskoj i Austro-Ugarskoj okupaciji,kao i u zločinima ustaša i Nemaca protiv Srba ne podpada pod Božiju kaznu?


Ja se ne dičim nikakvim genocidom jer ga nije bilo,već osvete (kojom se ne dičim) za ono što je Srbima rađeno.
Vaš problem je što istorija za Hrvate i Muslimane počinje 1991,zaboravljajući šta ste radili Srbima kroz vekove raznoraznih okupacija.
Preporuke:
9
2
24 ponedeljak, 11 jul 2011 18:34
Tatjana
@porotnik

Komentar "onog s brojem" ste odlično razumeli!
(A i mi s Vama.)

@svetlana

Pa pridružite se nataši, sonji, čedi i bulumenti pa ga do mile volje obeležavajte. U klerofašističkoj, represivnoj itd. Srbiji zbog takvih stvari još nikome nije falila dlaka s glave.
Za vređanje srpskih (tj. pravih) žrtava ne hajte - niko razuman odavno ne misli da to društvo može bilo koga i bilo čime uvrediti.

@svima koji odgovaraju lovru, bosancu i ostalima

Nemojte raspravljati sa onima kojima je upravo to potrebno da bi pribavili nešto što liči na legitimitet.
(Dobro, u ovome sa "svetlanom" sam bila malo nedosledna, ali to je izuzetak, i nije rasprava, već više neko uputstvo.)

P.S.

@nekome s pametnim predlogom

Daće Bog, pa ćemo 11. jul obeležavati onako kako treba - kao Dan oslobođenja Srebrenice i pobede nad jednom od najmonstruoznijih tvrđava zla prethodnog, krvavog veka.
Preporuke:
12
2
25 ponedeljak, 11 jul 2011 19:35
Sarajlija
Istina o Srebrenici se zna.Dogovoren scenarij u Alijinom kabinetu u Titovoj.O tome znaju i vrapci na grani, ali kome i cemu ponavljati kad svi znaju sve.Lose reziran srebrenicki mit puca po savovima, brane ga krojaci NSP, i naravno muslimani koji slave svoje pobede.Oslobodise celih 22 posto Bosne za 4 gidine.I ako su imali podrsku celog islamskig sveta, zapadnih medija koji srbe osudise i bez suda.Koliki je sumrak civilizacije vidi se danas.EU pod ofanzivom zelenih fanatika, jos uvek podrzava laz ceka.Miliarde islamskih dolara u bih pokradene, krivaca bema, bosna na izdisaju a i 4 rayhu u udruzenom zlocinackom pohpodu se ne pise dobro.Srebrenicki mit nakon nekoliko godina pusta vodupo svim savovima.Jos ga cuvaju zapadnjaci u nadi da ce ih mimoici zeleni val.Al se varaju, Uslamisti su u ofanzivi, Moskva, London, Madrid, Minhen, ovo je tek pocetak.Po Kuranu mira ne moze biti dok ne zavlada novi kalifat.Lazi za jednokratnu upotrebu poput ove su dio specijalnog rata, i nista vise. Aferim..
Preporuke:
9
2
26 ponedeljak, 11 jul 2011 20:27
Slađana
Balkanskim srpskim dušmanima:
Zapitate se zašto zapadni dušmani Vojvodinu nisu razbucali na isti način kao ostale srpske zemlje.
Odgovor leži u tome koja je najbrojnija nacionalna manjina. To su Mađari.
Koja je razlika između Mađara, Hrvata, Bošnjaka i šiptara? Mađari imaju nacionalni identitet, dok ostali pomenuti nemaju. Zapad to zna i zato im je plan da otcepe severni deo Srbije primajući ga u EU, a ne po starom scenariju iz 90-ih.

PS: Da, da... znam da je za Mađare to južni deo (što je istorijski tačno), ali Srbi su ga platili životima.
Preporuke:
6
2
27 ponedeljak, 11 jul 2011 23:10
mozemo biti srbi... ali prvo moramo biti ljudi!
Zato, dok smo tako daleko, naše vlastito grešno telo
Može da radi neuznemireno, obnavljajući
Red koji nastojimo da uništimo, ritam
Koji uprkos svemu kvarimo: srčani zalisci se zatvaraju
I otvaraju tačno, žlezde luče,
Krvni sudovi skupljaju se i šire
U pravom trenutku, životni sokovi
Pritiču da obnove iscrpljene ćelije,
Ne znajući upravo šta se dogodilo, ali zastrašeni
Od smrti kao sva bića
Gledamo sada ovo mesto, kao soko motreći dole
Netremice kočoperne kokoši
Koje prolaze u redu kljucajući,
Kao insekt čiji pogled zaklanja trava,
Ili jelen koji plašljivo izdaleka
Viri kroz prosek u šumi.

poslednja strofa pesme Nones

W. H. Auden

+ + +

Srebrenica u mom je srcu!

nikola srbin
Preporuke:
2
8

Anketa

Da li će, po vašem mišljenju, „Zajednica srpskih opština“ na KiM biti formirana do kraja 2023. godine?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner